Lila's Launge


    Bi Mutfak İki Şef etkinliği olarak Lila's Launge'da bi tadım yaptık. Lila's  İstanbul'un gelişen semtlerinden Kartal Uğurmumcu'da . Rezidans ve özel projelerin arasında özel bir restaurant. Kapıdan girdiğiniz anda İstanbul'un bu köşesinde böyle bir kaliteli mekanla karşılaşmak çok hoş. Yüksek tavanlı hoş bir mekan. Üstü tamamen açılabildiği için yazın inanılmaz talep gördüğünü düşünüyorum. Büyük ekranlar hoş ve rahat oturma grupları mekanın çekici özelliklerinden. 

   Menüyü incelediğimizde İtalya, Meksika, Uzak Doğu ve Türk mutfağından seçme lezzetlerle karşılaşıyorsunuz. Menü çok geniş, müşteriye bir çok seçenek sunulmuş. Zaten tadım yaptığımız lezzetlerde şefleri çok başarılı buldum. Çok tercih edilen lezzetlerinden tadım yaptık. Mekanı lezzet olarak çok başarılı bulduğumu belirtmek isterim. Makarnadan pizzaya bir çok çeşit bulmak mümkün.


   Ortam geniş, masa aralıkları ideal. Yüksek tavan ferahlık hissi yaratıyor.





     
Izgara Dana Bonfile tam istediğim gibi iyi pişmişti. Sulu ve çok lezzetliydi. Ustayı tekrar tebrik ederim. Ayrıca patatez pürelerine bayıldığımı söylemeden geçemeyeceğim. Bir çok yemeğin yanına bence çok yakışıyor.
   
   


Yorumlar