Müzeyyen Dem Kahvaltı


Alaçatı'dan tanıdığınız Dem artık İstanbul Koşuyolu'nda..
Mekan akşamları Müzeyyen meyhane olarak biliniyor haftasonları ise Demmutfak olarak kahvalti servisi veriyor.
Kendinizi Alaçatı sokaklarında hissediyorsunuz.Ege mutfağı hakim mekanda..






Bahçesi oldukça geniş ama rezervasyon yapmadan sakın gitmeyin yer bulmakta zorlanabilirsiniz.







Bir pazar sabahı ve @muzeyyen deyiz. Kapıdan girerken neredeyiz dedim, ne zaman şehir dışına çıktık diye sordum kendime. Kapıdan girerken kedimi bir Ege kasabasında hissettim. Neden böyle hissettigimi sonradana anladim duvarlardaki taslar dahi Alaçatı dan gelmiş. @muzeyyen de kullanılan ege mavisi beni aldı götürdü. Kahvaltı ege kahvaltısı olarak geçiyor. Coğrafi işaretli bazı ürünler kullanmaları kesinlikle çok hoşuma gitti. Serpme kahvaltı muhteviyati Sucaklar İzmir Tireden, zeytinler Alacatidan, bal Kars ve Semdinli'den, boyozlar Alsancak Dostlar fırınından tüm narenciye urunleri ve receller Mersinden, pekmez Tokat Zile'den, karadut, böğürtlen ve ceviz reçeli Kaz daglari Yesilyurt Köyü zeytinyağı, Ayvaliktan ve katkisiz fistik ezmesi Mersin'den. Ayrica kendi imalatları sekersiz çilek reçeli ve elma marmelati servis ediliyor. Sıcak pişileri cok basariliydi. Keyifli bir kahvalti, keyifli bir ortam daha ne olsun. Yer bulabilirseniz kesinlikle tavsiye ediyorum. Rezervasyon ve bilgi icin: Şebnem Hanım 05335045757 Serpme kahvalti kişi başı fiyatı 40tl.

Adres: Koşuyolu Mah. Kalfaçeşme sokak No.4 Kadıköy 



Yorumlar