İNTİBA DÖNER

İntiba Döner

“LEZZET ETRAFINDA DÖNER” sloganıyla yola çıkan İntiba Döner restoranlarının merkezi konumundaki Küçükyalı şubesine konuk olduk. Küçükyalı şubesi 3 katlı açık terası bulunan bir binada hizmet veriyor. Otopark ve vale hizmetinin yanında çocuklu aileler düşünülerek geniş bir çocuk oyun odası bulunmakta. 

 

Menü çorba, salatalar, porsiyon döner, pilav üstü döner, İskender, dürüm, tombik, ekmek arası ve tatlı olarak künefe sütlaç ve Kemalpaşa dan oluşmakta. Masaya oturduğunuz anda salata, patates, tursu, kızarmış biber, yoğurt ve soğan başlangıç olarak önünüze servis ediliyor. Ben döner çeşitlerinden ilk olarak döner etinin lezzetini anlamak için lavaş üstü döner denedim. Sonuç çok başarılı, lavaşlar incecik eti çok lezzetli. Ardından fotoğrafta gördüğünüz 2 porsiyon İskenderi denedim tabi ki sizin için . Domates sosu tereyağı ve etin mükemmel uyumu. Pilavdan bir kaşık alayım dedim tereyağı ile yapılmış pilav kendini yedirdi baktım göz açıp kapayıncaya kadar bitirdim. Tatlılardan fırında sütlaç denedim o kadar tazeydi ki soğuk olmasa fırından yeni çıktı diyebilirdim. İntiba Döner kendi besi çiftliklerinde yetiştirdiği hayvanlardan elde edilen etleri kullanıyor. Dönerlik kuzu etini kuzu döşten yani kaburga üzerindeki yağlı etten elde ediyorlar. Dönerde %70 oranında dana eti %30 kuzu eti harmanlanıp şişe geçiriliyor. Dana ve kuzu etleri Trakya bölgesinin hayvanlarından elde ediliyor. İntiba Döner lezzetin yaninda kalite standart belgelerine de sahip besi çiftliklerinde başlayıp, ISO 9001:2008 Kalite Sistemi ve ISO 22000:2005 Gıda Güvenliği belgeleri bulunuyor. Gönül rahatlığı ile tavsiye ediyorum. Hele bizim gibi çocuklu bir aile iseniz çocuk odasında çocuğunuz eğlenirken lezzetli bir dönerin tadını çıkararak yiyebilirsiniz.

Yorumlar