Marriott International’dan Yeni Nesil Etkinlikler İçin
Özel Platform
“Meetings
Imagined” dijital platformundaki seçenekler, Uzakdoğu, Afrika ve Avrupa’dan
izler taşıyan konseptlerle, Türkiye’de fark yaratan organizasyonlara ilham
verecek.
Dünyaca ünlü oteller zinciri
Marriott International, iş ya da sosyal organizasyonlara yepyeni ilhamlar
verecek dünya çapında bir dijital platform uygulaması başlattı. “Meetings Imagined” adlı bu teknolojik
yenilik dünya ile aynı anda İstanbul Marriott Hotel Şişli’de tanıtıldı. Online
platform, iş dünyasına alışılagelmiş sıkıcı toplantı ve klasik etkinlikleri
unutturacak fikirlerle dolu uygulamalar zincirinden oluşuyor.
“Meeting Imagined”ın İstanbul’daki
tanıtımında, misafirlerine harika seyahat ve organizasyon deneyimleri yaşatmak
isteyen otellerin sürekli bir gelişim yolculuğunda olması gerektiğini
vurguluyan Marriott Doğu Avrupa Satış Pazarlama Direktörü Zoltan Konsanszky, “
Sektördeki yaygın anlayışın aksine Marriott, etkinliklerin lojistik kısmına
odaklanmaktan öte, geliştirdiği dijital platformla hedef ve sonuçları dikkate
alarak yeni nesil ilham verici, sofistike ve farklı deneyimler yaşatma şansı
doğuruyor.” dedi.
Yeni nesil toplantılardan en güzeline özel ödül
Sektöründe bir ilk olan
ve toplantıları sadece oda, kalem, kağıt olmaktan çıkaran “Meetings Imagined”,
planlanan etkinliğin içeriğine göre, en son trendlerden örnekler, profesyonel
öneriler ve yaratıcılığı harekete geçirecek yüzlerce ilham verici görsel
sunuyor. 5 kıtada 80 ülkede, 19 marka altında, 4.200’den fazla oteli bulunan
Marriott International, deneyimlerinin bir eseri olarak farklı ülkelerin,
kültürlerin yemek ve kutlama alışkanlıklarına, tek bir platformdan ulaşma
imkanı sağlıyor. Uygulamadaki yüzlerce seçeneklerden esinlenerek Uzakdoğu,
Afrika ve Avrupa’dan izler taşıyan bir konseptle Türkiye’de fark yaratan
organizasyonlar gerçekleştirmek mümkün oluyor.
İstanbul’daki tanıtım
çerçevesinde meetingsimagined.com adresi üzerinden 15 Temmuz’a kadar en
yaratıcı yiyecek ve içecek görüntülerini paylaşanlar, Venedik’te yeni açılan
Marriott Hotel’de “iki kişi beş gece konaklama ödülü”nün sahibi olacaklar.
Etkinlikler yedi temel amaç için düzenleniyor
Bu yenilikçi platform
geliştirilirken genç kuşaktan pek çok misafir ile görüşüldü ve Marriott
otellerinde yılda 40.000’den fazla sayıda düzenlenen toplantı incelendi.
Bu araştırmaların
sonucunda toplantıların yedi temel amaç için yapıldığı belirlendi. Bunlar:
kutlama, karar alma, eğitim, beyin fırtınası, networking, iş geliştirme ve
tanıtım. Dijital platformda etkinlikleri tasarlamaya bu yedi temel içerikten
birini seçerek başlanıyor. Otellerle işbirliği içinde kişiye özel deneyimler geliştiriliyor; oteller
tarafından düzenlenmiş özel etkinliler incelenebiliyor; beğenilen görseller
Pinterest, Facebook gibi sosyal medya hesaplarında paylaşılabiliyor.
Platform, her
toplantının belirli hedeflere göre özel olarak tasarlanarak katılımcılara ilham
vermesi gerektiği düşüncesinden hareket ediyor. Bu konsept, yeni neslin
başarılı çalışmalar ortaya koymalarını sağlayan işbirliği yapma ve teknolojiyi
kullanma konusundaki değişen eğilimlerine dayanıyor.
“Meetings Imagined” Platformu nasıl çalışıyor
“Meetings Imagined”
tarihlere, oranlara, odaların ölçülerine odaklanmaktansa günümüzün yeni çalışma
düzenini yansıtacak şekilde, bütüncül bir yaklaşımla özel amaçlardan yola
çıkarak daha ilgi çekici deneyimler yaratma imkanı sağlıyor. Web sitesi,
etkinliklerin en küçük ayrıntılarını bile atlamıyor; sosyal ortamı
renklendirecek önerilerden yemeğe ve müziğe kadar her şeyi ele alıyor. Böylece
etkinlik planlayanlar, hedeflerine uygun olarak, yemeği ve içeceği, mekan düzenini, teknolojik altyapıyı
davetliler için sıra dışı ve etkileyici bir deneyim olacak şekilde
tasarlayabiliyorlar. www.meetingsimagined.com
Marriott
hakkında daha ayrıntılı bilgi için: www.marriott.com www.marriottnewscenter.com www.MarriottHotels.com
(Facebook.com/Marriott)
(Twitter.com/Marriott, @Marriott)
Yorumlar
Yorum Gönder