Brand Week Istanbul
Brand Week Istanbul, Türkiye pazarlama ve iletişim endüstrisini dünyanın en yaratıcı isimleri ,
fikirleri ve işleriyle buluşturmayı hedefleyen dev bir organizasyon.
Son yıllarda bir ekonomi ve finans merkezi olarak hızla yükselen
İstanbul’u, sahip olduğu büyük potansiyelle bir yaratıcılık üssü olarak
konumlandırmak isteyen Brand Week Istanbul, fikirleri ve markalarıyla
değişim yaratmak isteyenlere ilham vermeyi amaçlayan bir etkinlikler
dizisi.
Brand Week Istanbul Nedir?
Brand Week Istanbul dünyanın önde gelen marka, pazarlama, reklam,
iletişim, teknoloji ve düşünce liderlerinin bir araya geldiği, bu
alanlardaki en güncel ve önemli isimlerle projeleri, onlar için özel
olarak tasarlanmış etkinliklerde buluşturmayı hedefleyen bir platform.
Kapsamı ve etkisiyle standart sektörel konferansları aşarak fark
yaratmaya odaklanan Brand Week Istanbul çerçevesinde organize edilen;
- Konferans,
- Workshop,
- Forum,
- Seminer,
- Konser,
- Sergi,
- Networking aktiviteleri,
- Deneyim alanları,
- Yarışma ve ödül törenleriyle;
Elit marka yöneticileri, yaratıcı vizyonerler, dinamik medya
liderleri ile etkileyici kişilerden başarı ve bilgi paylaşımı aktaran
ortak bir zemin. Brand Week Istanbul; müşteri, medya ve geniş kültürel
toplulukları ön plana çıkararak, global endüstriyi etkileyen anahtar iş
modellerini konu ediyor.
Özetle; İstanbul’u bir yaratıcılık üssü olarak yeniden
konumlandırmayı hedefleyen Brand Week Istanbul, bir hafta boyunca
çeşitli lokasyonlarda reklam, pazarlama ve iletişim profesyonellerini
birbirilerinden ilham almak üzere buluşturdu.
İletişim Bilgileri
- Adres: Nispetiye Cad. Akmerkez E. Blok Kat: 6 Etiler 34337 İstanbul / Türkiye
- Tel: +90 (212) 282 26 40
- Fax: +90 (212) 282 26 32
- Email: events@kapital.com.tr
Travelocity.com ve Kayak.com un kurucu başkanı, Wayblazer.com un kurul başkanı ve seyahat gurusu Terry Jones'la çok zevkli geçen inovasyonun temelleri konferansından sonra biraraya geldik. Tecrübelerinden ve hayat hikayesinde dersler alınacak bir insan ve tanışmaktan çok mutlu oldum.
Garanti bankasının twitter hediyesi kulaklık çok hoştu. Özellikle Brand Week te twitter kullanımı üzerine bir çok etkinlik vardı. Konferanslardan birinde Twitter kullanımında video paylaşımının öne çıkacağı üzerine güzel bir söyleşi dinledik.
Özellikle Yapı Kredinin 3 boyutlu oyunu 3d teknolojisinin gelişimi konusunda bilgi sahibi olmamızı sağladı.Teknoloji kesinlikle baş döndürücü bir hızla ilerliyor.
Media Markt'ın konsantrasyon oyunu kesinlikle çok keyifliydi.
Konferanslar çok başarılıydı. Türk ünlülerin yanı sıra Teknoloji ve Pazarlama dünyasının başarılı isimleriyle çok bilgilendirici ve keyifli sohbetleri izleme fırsatı bulduk.
Yorumlar
Yorum Gönder