PepsiCo Hasat Macerasını Şehre Taşıdı
Kaliteli patates yetiştirmeyi, verimi artırmayı
ve tarımsal üretimde sürdürülebilirlik sağlamayı en büyük önceliklerinden sayan
PepsiCo Türkiye, hasat deneyimini şehrin merkezine taşıdı. PepsiCo’nun
Sürdürülebilir Tarım faaliyetlerinin aktarıldığı etkinlikte, patates hasadını deneyimlemenin yanı sıra, ünlü Şef Cenk Doğar’la birbirinden
lezzetli tarifler hazırladık.
Dünyanın en büyük yiyecek-içecek şirketlerinden biri olmanın
yanı sıra dünyanın en büyük tarım işletmelerinden biri de olan PepsiCo, hem
tüketicilerine en iyisini sunabilmek, hem de çevreye karşı olan sorumluluğunu
en üst düzeyde yerine getirmek amacıyla gerçekleştirdiği Sürdürülebilir Tarım çalışmalarına hız kesmeden devam ediyor. PepsiCo’nun
Türkiye’de hayata geçirdiği Sürüdürülebilir Tarım projelerini ve gelecek
hedeflerini paylaşmak amacıyla düzenlediği etkinlikte, hasat macesarını şehirde deneyimlemenin
yanı sıra ünlü şef Cenk Doğar’la
birbirinden lezzetli tarifler hazırlama fırsatı elde ettik. Patatesin 8 bin
yıllık tarihinin de işlendiği etkinlikte, PepsiCo’nun
Sürdürülebilir Tarım konusundaki yenilikçi
yöntem ve hedeflerini, PepsiCo Türkiye Kurumsal İletişim Müdürü
Didem Şinik ve PepsiCo Türkiye Agro
Müdürü Hakan Sarı’dan dinledik.
PepsiCo Türkiye, insanlar ve dünya için geleceğe daha
sağlıklı yatırımlar yaparak sürdürülebilir büyümeyi sağlamak anlamına gelen Fayda Gözeten Performans vizyonu ile
tüketicilerinin hayatlarına keyif katan besleyici, lezzetli yiyecek ve
içeceklerden oluşan bir portföy sunmakla kalmıyor; aynı zamanda enerji, su ve
ambalaj kullanımını azaltmaya yönelik yenilikçi yöntemler bulmaya, çiftçiler
için en verimli üretim yöntemlerini geliştirmeye devam ediyor.
PepsiCo Hakkında
PepsiCo,
her biri yıllık 1 milyar
doları aşan perakende satışına sahip 22 ayrı markasının yanı sıra yıllık net
satış geliri 65 milyar doları aşan, global yiyecek ve içecek sektörünün lider
kuruluşudur. Ana şirketleri Quaker,
Tropicana, Gatorade, Frito-Lay ve Pepsi-Cola,
tüketicilerin hayatlarına keyif katan ve dünya genelinde tanınan, saygı duyulan
yüzlerce sağlıklı, lezzetli yiyecek ve içecek üretiyor. PepsiCo çalışanları,
toplum ve gezegenimiz adına daha sağlıklı bir geleceğe yatırım yaparak
sürdürülebilir büyüme hedefini gerçekleştirmek için birlikte çalışıyor; ki bu
da PepsiCo için daha başarılı bir gelecek anlamına geliyor. Bu kararlılığın
adına “Fayda Gözeten Performans” adını vermişler.
PepsiCo, “Fayda Gözeten Performans” vizyonu ile yerel tatlara
hitap eden geniş yiyecek ve içecek yelpazesi sunmayı; enerji ve su kaynaklarını
korumak ve ambalaj miktarlarını azaltmak da dahil olmak üzere çevre üzerindeki
etkilerini asgari seviyeye indirmek için yenilikçi yöntemler bulmayı;
çalışanlarına mükemmel bir çalışma ortamı sağlamayı; faaliyet gösterdiği
yerlerde yerel topluluklara saygı göstererek onları desteklemeyi ve onlara
yatırım yapmayı vaat ediyor.
PepsiCo Yiyecek 1993 yılından bu yana, PepsiCo İçecek ise 2002
yılından bu yana Türk tüketicisine kaliteli ve yenilikçi ürünleri ile hizmet
vermeye devam ediyor.
PepsiCo’yu aşağıdaki
bağlantıları tıklayarak takip edebilirisiniz:
·
Facebook
·
Twitter
Yorumlar
Yorum Gönder